Kilátogattam, terepszemlét tartottam, és arra jutottam, hogy elég kevés a látogató... Vajon miért? Talán mert mostanában már nem divat a házasság? Inkább élnek együtt a párok. Ez egy ideig mondjuk talán kényelmes is. Vagy külföldön próbálnak szerencsét, és ott találnak társat? Sokminden lehet.

A kínálat elég széles, magamban jókat mosolyogtam 1-2 kiállítón. Volt olyan, aki fokhagymás leheletével tuti nem kötött ma 1 üzletet sem. Én legalábbis minimális idő alatt próbáltam megszabadulni a beszélgetésből, annyira zavaró volt. A másik vicces ott ért, ahol egy cukrászda próbálta meggyőzni a házasulandókat, hogy... és ezt most szó szerint idézem:

Kóstolják meg ezt is, bár nem olyan szép sütemény küllemileg, de higgyék el, nagyon finom...

Hehe, ilyenre vágyunk, mi lányok, nem igaz? :D Ronda esküvői tortára... :D Nade kérem! Ettől azért ki lehet találni jobb szöveget is, vagy egyszerűen csak törekedni kellene arra, hogy látványilag is kívánatos legyen egy süti. :) Szóval itt nagyon nehéz volt nem felnevetnem... :)

Azért találtam szép dolgokat is! Ajánlom Nektek Őket, ha fotósotok még nem lenne: http://www.knstudio.hu/

No, a tortára visszatérve pedig, azt kóstoljátok meg, és nézzetek be többször a cukrászdába, mi is a kínálat, mert azért ilyen szépségre is akadhattok:

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr212569370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása