2010.02.13. - Ara

 2010.01.31. 21:28

Neeem, nem én. A rajzomon szereplő papagáj fajtája csupán! :) Nem valami tökéletes kompozíció, de a szárnyas még felismerhető kategóriába sorolható... Színes ceruzával készült rajzom is betöltöttem már a 10 évet!

Egyszer egy madárkereskedésben ahol jártam Ramses-nek hívtak egy ilyen madarat. Nagyon édes volt. Ha valaki nem húzta be maga után az ajtót, rákiabált. :D Rögtön a szívembe zárta magát! :) Azidőtájt vettem a madárkámat - FanThomas-t, akit már oly sok mondatra megtanítottunk. Most megint próbálkozik egy új dologgal, de még nem egészen értem, mit szeretne... :) Na majdcsak összejön az is! A legfontosabbat a minap sorozatban ismételte: Imádlak! Imádlak! Imádlak! ;) 

Címkék: kreatív család barátság grafika sztori állatok madarak

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr941718076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása