Leginkább lélekben, mert már szinte minden be van csomagolva. Delelőtt angol órák, mint mindig, aztán irány a város, mert még hiányzott 1-2 apróság. Ünnepek előtt érdemes kétszer inkább figyelni, hogy nem-e szólja el valaki magát, hogy mit szeretne. :) Nekem Nagymaminak sikerült így ma ajándékot intéznem! :) Minden sínen tehát, talán a hó is megmarad!

Ja, ma felfedeztem egy másik oldalt, ahol 5 napra előre látom a TV műsorokat:
http://www.port.hu/pls/tv/tv.prog
Eddig egy másik oldalt nézegettem, de ez sokkal átláthatóbb!

Lássuk csak, mi jó volt még... Ó igen, ma kaptam egy e-mailt! :D De ezt inkább idézném:

Tudatom veletek, hogy a 2010-re küldött jókívánságaitokból semmi sem, teljesült... :( Boldog új évet se kívánjatok, mert tavaly is Ti kívántatok boldog új évet nekem és a családomnak,  de  ennek ellenére a  2010-es évem rosszabb lett, mint a 2009-es évem volt! :( De azért engedjétek meg, hogy én kívánjak mindenkinek, Békés Karácsonyi Ünnepeket és eredményekben gazdag Boldogabb új évet, mint amilyen lesz! :)


Megkérlek benneteket, hogy 2011-re, csak kaját, pénzt, és italt küldjetek! :D
Puszi mindenkinek! :)

Címkék: család ünnep karácsony barátság idézet vicces elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr512514459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása