2010.10.18. - Balatonnál

 2010.10.20. 10:30

Balatonfenyves alatt tovább a parton autózva láttam meg ezt a nyugodt délutáni hangulatot adó képet. A szél alig fújdogált, a napsugarak még próbálták felmelegíteni a szívünket. Visszaemlékezve az elmúlt napokra végül egyre közelebb sétáltunk a télhez...

Drága Sanyi! Isten éltessen jó erőben egészségben még nagyon-nagyon sokáig közöttünk! Örülök, hogy tetszett az ajándékod! ;)

Címkék: fotó utazás ősz barátság elmélkedés álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr362385525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t_immi · http://www.jakabpetimi.blogspot.com/ 2010.10.22. 22:02:10

Szia!
Bár ismeretségünk csak nyitott szájas:)Beszélni sok alkalmunk nem volt:)De örülök, hogy rád találtam:)Ha gondolod engem vagyis minket itt találsz meg:
www.jakabpetimi.blogspot.com/

Favale 2010.10.25. 23:49:52

@t_immi: Kedves Timi! Nagyon jó, hogy hallok felőletek! Milyen helyes nagy család lettetek, mióta nem találkoztunk! :) Én még csak 3 babáról tudtam ám! Jó egészséget a legkisebbtől a legnagyobbig - Mindőtöknek!

t_immi · http://www.jakabpetimi.blogspot.com/ 2010.10.26. 07:49:06

@Favale: :) Hát igen, gyarapodunk:) Sokasodunk:) Így szép az élet nekünk:)
Majd írok az iwiwen, kíváncsi vagyok valamire:)
süti beállítások módosítása