2010.09.30. - Kecskék

 2010.10.02. 16:50

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a csapat nemrégen teljesen be akart fogadni engem. Az egyik odajött hozzám, megszagolta a bundámat, és jóváhagyta a társaságomat. Így gond nélkül fotózhattam volna őket, ha nem szólnak, hogy nincs több időm, mennem kell. Ezt a tényt azonban a kedves 4lábúak azonmód nem díjazták - hogy akkor most el kéne hogy váljon az utunk, - hogy amikor futni kezdtem a hívó szó felé, az összes kecske utánam szaladt... :D Én meg kezdetben nem is értettem, hogy akkor most mi az, amin ennyire mosolyogni kell... persze amikor hátra néztem... :D

Címkék: fotó barátság vicces elmélkedés állatok meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr282339743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása