2010.09.10. - Almapezsgő

 2010.09.08. 13:12

Először Nagykanizsán kóstoltam ilyen finomságot, B&J lakásavató estéjén. Akkor elhatároztam, hogy én is beszerzek magamnak valami hasonlót, de nem is gondoltam, hogy ilyen hamar sikerül! :) A minap Anyával sétálunk a Corában, és megláttam. Meglátni és megszeretni - avagy kosárba tenni csupán egy pillanat műve volt... No persze ez kevésbé érett ízű, mint amit vagy 10 évig altatott Gábor a borai között, de teljesen élvezhető a dolog. Nekem bejött! :) Kóstoljátok meg Ti is! :)

Címkék: fotó reklám ünnep barátság bor sztori gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr562280176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ph0t0 2010.09.12. 00:41:00

Khmmmm....16 az a tíz :P

Favale 2010.09.12. 23:42:10

@ph0t0: csak fiatalítani akartalak... :P
süti beállítások módosítása