Amikor ma reggel elindultam Debrecenből Pécsre, még nem gondoltam, hogy Olaszban hajtom álomra fejemet. Aztán mégis így lett. Olyan nagyon kedves telefonokat kaptam már a vonaton, hogy teljesen vidáman szálltam le az állomáson, ahol már Józsi várt, Aliz apukája. Sokan szerettek volna értem jönni, de Ő volt a leggyorsabb, így a lehetőséget Ő nyerte ;) Egy röpke órát töltöttem mindössze Marikáéknál, és már jöttek is értem, Zsófi és spanyol kedvese, hogy elvigyenek Olaszba, a menyasszonyos házhoz.

Az este masni gyártással indult:

végezetül pedig egy nagy közös vacsorába torkollott.

Címkék: kreatív család utazás barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr502227249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása