2010.07.25. - Padlizsánkrém

 2010.07.18. 17:35

Egy kb 1.30 kg-os padlizsánt betettem az előmelegített sütőbe, héjastól, miután megmostam.

10 percig 240 fokon, majd 35 percig 170 fokon sütöttem.

Még melegen egy műanyag késsel meghámoztam, lehetett volna fa is, de mástól megbarnul, szóval vigyázni kell a "lelkivilágára"...

Aztán műanyag krumplinyomóval összepépesítettem, beletettem egy teflonos edénybe, majd felízesítettem, és kb 15-20 percig összefőztem.
Adalékok:
1 kisebb fej hagyma
1/2 kicsi fokhagyma
1 enyhén púpozott kávéskanálnyi mustár,

bors
paprika
pár csepp citromlé.

Próbáld ki, szerintem olyan mint a tatársteak, csak épp ennek nem marhahús, hanem padlizsán az alapja.
Én a család elé pirítóssal, paradicsommal, paprikával, retekkel tettem.

Tapasztalat: A hölgyeknek általában ízlik, mígnem a férfiak hiányolják belőle a húst... :)

Címkék: receptek vegetáriánus

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr122159165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása