A mai napon sok minden történt. Talán azzal kezdeném, hogy Muci ölelésével indult, és valaki máséval zárult. :)

A nap egyik (publikus) utazása Isaszegre vitt. Egyik unokanővéremmel, Noémivel találkoztam sok-sok év után újra. :) A viszontlátás nagyon jól sikerült! Sajnos nagylányával, Viktóriával csak keveset tudtam beszélgetni, mert a tüneményes Attila teljesen elvarázsolt. :) Egymás kedvére zenéltünk, Ő klarinétozott, én meg furulyáztam és zongoráztam a családnak. Az egész olyan volt, mintha mindig is ismertük volna egymást, épp csak régen találkoztunk. Kaptam is rögtön egy meghívást, hogy látogassam meg - kicsit hosszabb időre is majd - Őket. Persze én is felajánlottam, hogy felénk milyen csudajó. Szerintem az Attila rajta lesz a projecten, hogy mihamarabb eljöjjenek hozzám. ;) Már előre örülök! :)

Drága Noémi! Legközelebb ígérem nem fogom kihagyni a sütidet, de most olyan kevéske volt az idő, sajnos... Szívesen maradtam volna még! :)

Mindazoknak a lányoknak pedig, akik a Tv-székház előtti szökőkúthoz sétálnak az esti órákban : Vigyázzatok, a kút nem működik! :) Ami annyit tesz, hogy amikor át akar vezetni a kísérőd, akkor elvileg a víz eláll, de azon az estén, amikor mi ott voltunk, ez nagyon nem így történt... Még szerencse, hogy a szememnek jobban hittem, mint a kísérőmnek! :D

Címkék: fotó család barátság vicces sztori meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr232153843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása