2010.07.10. - Hortobágy, 14 km

 2010.07.09. 09:34

Ez a nap kicsit döcögősen indult, de aztán végül minden jól összejött. Kiautóztam Hortobágyra, ahol végül sikerült nagyon jó parkolóhoz jutnom a második körben. Ez az egész nagyon vicces volt. :) Először az irányítók leghátra küldtek, ahonnan 20 perc volt, mire a nevezési sátrat megtaláltam. Aztán visszafele jövet láttam pár tuti helyet, ami persze VIP emberkéknek volt meghagyva. (Persze ez szimpátia alapján is kisorsolódott...) Mondom a parkőrnek:
     - Megkérhetném, hogy átállhassak ide?
     - Miért?
     - Hát nézzen rám! Nőből vagyok, és örülök, hogyha megtalálom az autót ebben a tömegben, és mire ez bekövetkezik, addigra elindul a rajt, amit mégsem kellene lekésnem...
     - Jó, gyere - mondta vigyorogva a helyzet komikumán.

1188. Ez lett a rajtszámom, és először volt olyan, hogy nem a tömeggel indultam el, hanem be kellett csatlakoznom a már egy kört lefutott félmaratonistákhoz. Na, mire megtaláltam egy pomázi sporttársammal hogy akkor honnan is kellene indulni, addigra az első km-ünket már le is futottuk. :D Most valahogy nem volt toppon a szervezés etéren. Jó lett volna, ha esetleg láthatóbban kiírják.

Két kört kellett futnunk, ahol összesen 5 frissítőállomás volt + 2x kaptunk vízpermetet. A terep jó száraz volt, csak úgy porzott utánunk az út, ám a nap melege miatt mindenkiről csorgott a víz, minek köszönhetően a 35-38 fokban futkározó társaimmal egyetemben a végére jó csatakosan értem célba. :) Új élmény volt, pacsis szakaszokkal, összesen 150 méter árnyékkal... Szurkolók sem voltak sokan, sztem inkább a strandon süttették a hasukat. Valakit viszont sikerült boldoggá tennem, mert a befutócsomag része volt egy hatalmas korsónyi sör, amit úgy egészben ajándékoztam el.

Nagymamihoz tértem be még pár órára hazafele jövet, aki persze zserbóval várta kiéhezett unokáját. :) Így beszélgettünk, és ápoltuk a szeretetet. :)

Címkék: sport család utazás vicces nyár sztori futás

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr1002140257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása