Ma nagyon jól éreztem magam a lovardában. Sokat nevettünk, és bár ma Játék nem volt épp együttműködő, egy kis fegyelmezés után nagyon szépen dolgozott. Még a bevezetésnél sem akart megrágcsálni senkit! Ez nála már eredmény... Lehet öregszik?! ;)

Ja igen, mostanában vonzom az oroszlánokat. Ez a Zewa doboz a gyereknapi ajándékom. Szerintem nagyon helyes új lakója otthonomnak, nagyon örültem neki! :) Köszönöm szépen! Szükség is van az utánpótlásra...

Kedves Ewa és Zolcsi... A Ti cégetek a ZEwa?! Csak nem rájöttem?! Hűha! Akkor ajándékozóm gazdagított Benneteket... :D

Kedves Krisz! Boldog születésnapot még egyszer! :)

Drága Tanár Úr! Mielőbbi gyógyulást kívánok! Ne tessék ilyeneket művelni, mert ezeket nagyon nem szeretem!!!

Címkék: fotó sport család barátság vicces sztori lovaglás állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr372019406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása