Két napja írtam, hogy a Dubniczay-palota felé járva, betértem megtekinteni a Téglagyűjteményt. Új élmény volt, még ilyet sosem láttam. Érdekes motívumok, szövegek, nyomatok vannak rajtuk, és teljesen pozitívan csalódtam. Bevallom egy teremőr hölgy invitált be - olyan kedvesen, hogy nem volt szívem nemet mondani Neki. Pedig igazából asszem be se mentem volna. Ez úton köszönöm! :)

Az első két fotón 10 éves téglák láthatók. Többnek gondolni, ugye?!

 

Látható egy makett is a Kőszegi Téglagyárról, íme:

Következőn úgy összességében láthatjátok az Esterházy téglák részlegét:

Végezetül pedig még pár érdekesség:

 

 

 

 

 

 

 

A kedvenc darabom után pedig összefoglalva - stílusosan - egy tégla egyszerűségével mondanám el, milyen is volt a kiállítás:

Címkék: fotó reklám utazás művészet sztori meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr321991030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása