Minél messzebbre futsz,
annál mélyebbre jutsz önmagad megismerésében.

Pontosan ennyi, és én is rajthoz állok. Ez lesz az első igazi futóversenyem, amit km-ekben mérnek. Eddig csak egy versenyen indultam 2 éve. Ott a táv teljesítése volt a cél, és a gyorsaság volt a lényeg. Emlékszem, akkor még jó pár kg-mal több voltam, így most remélem sokkal jobban fog menni az egész, ha anno az sikerült alapon. Emlékszem Anya rettenetesen aggódott, hogy bírni fogom-e, és nem igazán hitt bennem. Ma már mosolygott, amikor mondtam Neki... A versenyig már nem ülök lóra, nehogy Liliom úgy megkínozzon, hogy aztán ne tudjak lépni se... :D Persze a héten azért kilépek, és bejelentkezek, ahogy kell, mert már megint nagyon hiányoznak az én drágaságaim!

Kedves Szilvi! Majd 18-a után egyeztetünk, hogy mikor szeretnéd meglátogatni Sejket vagy Lovagot. Vagy hozod a nyergedet is?

Hűha, el se tudjátok képzelni, milyen zsúfolt napjaim vannak mostanság! Persze ez így jó, mert ha nem lennék ennyire leterhelve, talán bele is halnék az életbe...

Sokat gondolkoztam, miért is akarok indulni egy futóversenyen (már megint). Azt hiszem a futás tökéletesen ki tud kapcsolni, amikor szomorú vagyok, vagy ha csak szellemileg túlterhelt. Kell a fizikai fáradtság is, no meg hogy érezzem, képes vagyok elérni a célomat. Az egész csupán egy önmegerősítés. Igen, meg tudom csinálni. Ennyi és nem több, de ez pont elég indok, nem igaz? Hát, meglátjuk mi lesz belőle.

Drága Kriszta! Nem haragszom, ha előttem érsz célba ;) Irány a 100 km! :)

Anyával amúgy már tegnap azon poénkodtunk, hogy ma választási ebéd lesz. Vagy megeszed, amit főzött, vagy éhen maradsz, választhatsz... :)
No de komolyra fordítva a szót!
Éljetek az állampolgári jogotokkal!

Mindazoknak pedig, akik csak a képekért látogatják az oldalt, íme egyik mostani kedvencem:

Kedves Space! Kérlek segíts ki az épület nevével... ;)
Cserébe legközelebb is kapsz valami sütifélét vagy más ehető cuccost. :)
Ja igen, és a póló kicsit túlméretezett lett, olyan vagyok benne, mint egy gyerek, aki kutatott Apuci szekrényében... Mondhatni - tényleg naaagyszerű ajándékot kaptam! :D

Címkék: tavasz sport család barátság idézet sztori lovaglás

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr121893070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása