2010.04.10. - Zsoltok napja

 2010.04.03. 23:55

Hűha, rengeteg Zsolt ismerősöm van! :)

Elsőként talán az egyik igaz barátomat említeném meg. Ő "Tanár Úr". Első lövész edzőm, tökéletes barát, mentor és sok más. Általa fedeztem fel a fotózás szépségeit, Neki köszönhetek megannyi dolgot, és annál is több szép percet. Valaki, aki bár nem szeret eljárni locsolni, mégse hagy elhervadni egyik évben sem. Jövőre nagy ünnepünk lesz, mert 20. évfordulót fogunk ülni. Bizony, idén Október 1-én már 19 éve lesz, hogy megismerkedtünk.

Drága Tanár Úr! Isten éltesse még nagyon sokáig, egészségben, szeretetben, minden egyéb jó dologgal körülvéve!

Második kedves Zsolt "Törpenős" :) Hihetetlen, hogy minden ünnepre figyel, sosem marad el a jókívánsága még szülinapomon sem. Évekig én mindig késve köszöntöttem, mert valahogy így alakult, de megtanultam, hogy olyan figyelmes legyek, mint amilyen Ő. Legalábbis nagyon igyekszem...

Kedves Törpenős! Kívánok Neked a napján (!) jó egészséget, és szerencsés boldog életet. Nagyon várom fotómodellkéim születését! :)

Berényi Zsoltit is köszönteném, bár Róla nagyon régen nem hallottam. Remélem megtalálta már a boldog élet titkát. Vele rengeteg versenyt nyertünk. Emlékszem, ugyan úgy kedvelte a klasszikusokat, mint én, és az egyik húsvét általa lett szép.

Első versenytánc partnerem is Zsolt volt - azóta ügyvéd, Mártika bátyja szintén, a fogászaton volt két kedvenc betegem: ők is e szép névre hallgatnak és fogtechnikus, egyéb lövész, fotós ismerőseim is vannak, akik mind ma ünnepelnek. Ha valakit kihagytam, elnézést, nem volt szándékos. De talán akkor ideje, hogy felhívjon... :) Szóval Mindenkinek, aki úgy érzi, hogy megérdemli ;) kívánok szép ünnepet, boldog életet!

Kedves Kriszta! Igyekszem szabaddá tenni magam a futóversenyre! Részletek levélben.

Kedves Juci és Berci! Köszönöm szépen a csokis kekszet, amit Szarajevóból hoztatok nekem. Megbontottam, de nem lesz hosszú életű, ahhoz túlságosan is finom!

Íme a dobozáról egy kép, hogy képben legyetek, mit kell feltétlenül megkóstolnotok, kedves Olvasóim, ha arra járnátok! Belül pont olyan szép, mint kívülről. Míg el nem fogy, nem várok vendéget... Egészségemre! ;)

Címkék: reklám tavasz ünnep barátság sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr691893026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása