2010.04.09. - Újraszervezés

 2010.03.30. 23:49

Sok van még a 7ből szerintetek?! Ok, költői volt - bizti Ti se unatkoztatok! :) Épp ideje, hogy holnap szombat legyen! Bár ez nálam nem törvényszerűen jelent szabadnapot. Sokszor a hétvégék sokkal keményebbek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Most szükségem van mindenre ami vidám... No lássuk, mit találtam Nektek! Bár ez most nem kis feladat volt, mert épp rendszert próbálok találni a fotóim között, és a már rendbepakolt dolgaimat mentem át folyamatosan az új táramra. Nagyobb munka, mint az első nekirugaszkodásra látszott, az tuti. Mindemellett persze ott vannak a kötelezettségeim, szóval egy kicsit úgy érzem, el leszek még egy darabig foglalva, de rendesen... Persze ha egyszer elérek a végéhez, nyugodtan dőlhetek hátra, mert minden kéznél lesz, csupán egy egérnyi távolságra. :)

A mai két fotó igazából csupán egy. Ma szedtem ezt a csokrot az ablakom alól, és gondoltam lefotózom Nektek. Nekem a második tetszik jobban, nem is tudom, miért tettem fel mind2t... A színek miatt?! Talán. No meg kinek a Pap, kinek a fia... :)

 

 

Címkék: fotó tavasz sztori virág

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr281882813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása