Az elmúlt 10 napban ki se nyitottam a könyveimet... Hűha, lesz ennek még böjtje... De megérte! :D Ma reggel - talán bűntudattól vezérelve - megint 6kor keltem. Egy ideje már leszoktam róla, és próbáltam emberibb időpontra áthelyezni az ébredés néha lassú vagy csak szimplán lustis szertartását. Aztán tegnap valahol otthagytam a telcsimet, szal még csak véletlen se tudott a drága ébreszteni, mégis a svájciak pontosságával nyitottam ki a fényre a szemeimet.

Én is  csak egy olyan emberke vagyok, aki még várja a csodát, így eme gondolattal ugrottam neki a napnak. Majd meglátjuk mi vár rám, hogy egy új nap, az fix, és este egy jó buli, az is tuti! :)

Addig is, hogy nehogy unatkozzatok, íme egy fotó Hévízről. A thermal egyik fővárosa ebben az évszakban is csodaszép... :)

Címkék: fotó tavasz utazás sztori tankcsapda álomkép napnyugta

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr151863704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása