2010.04.04. - Húsvét

 2010.03.23. 21:12

Egy régen esedékes nagy találkozás várt rám a mai nap. Az este végül 20°C-os majd 40°C-os vízbe merüléssel zárult. :) Megcsináltam! :D

Húsvét első napján bepillanthattok kicsit a műhelyem titkaiba. Egyik félkész tojásomnak a fotóját teszem ma fel Nektek. Miért is? Mert mi sem bizonyítja jobban, hogy egy-két darabon mennyi munka van. Egy tojás általában nem egy napon készül el. Sokszor ugrok neki, így nem érzékelem igazán, hogy mennyi is az az idő, amit rá fordítottam. Talán egyszerre nem is tudnám megfesteni vagy kifaragni őket. Nem tudom. Kedv kérdése és idő függvénye az egész. Amikor jut rá szabad percem, csak hogy ne unatkozzak egy percig se, rögtön alkotnom kell valamit. Vagy olvasok - ez is megoldás, legutolsó esetben pedig itt a net... :) Az elmúlt évbe nagy projectbe vágtam a fejszém... azaz a gyémántomat. Strucctojást faragok. Szerintem a befejezéséig még el fog telni pár hónap. Ma ennek az 1/3 kész állapotáról készült fotót kapjátok. A zöldre festett részek mind ki lesznek vágva. Ez az első tojásom, amit előrajzoltam, és nem mertem a véletlenre bízni, kijön-e majd a minta. Pillangók és szívecskék díszítik.

Kedves Csaba és Betti! Köszönöm, hogy itt voltatok!

Drága Lali! Jössz nekem pár csokival! Mennyi is volt az utolsó tét?! :)

Drága Nicole! Köszönöm, hogy gondoltál rám, amikor Dél-Afrikában nyaraltál, és hoztál nekem két strucc kukót! :) Remélem rendben ki tudom majd faragni... Látod? Végre nekiugrottam a feladatnak! :)

Kedves holnapi Locsolók! Dorottyánál várlak Benneteket! ;)

Címkék: kreatív fotó tavasz család húsvét ünnep barátság művészet sztori meglepetés álomkép a születés csodája

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr891863551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyíregyházi betti 2010.04.05. 15:09:48

Szia Valcsi!

Nagyon jól éreztük magunkat nálatok,:-))) köszönjük a vendéglátást: Csaba, Betti

Ui:(privi e-mail megy.)

Favale 2010.04.06. 07:42:15

@nyíregyházi betti:
Nagyon örülök, ez volt a cél, elvégre! :)
süti beállítások módosítása