2010.04.02. - Nagykanizsa, Gelse

 2010.03.19. 23:12

Tegnap javarészt a városban sétálgattam, fotózgattam. Aztán bementem a Microsystem 2001 - kedvenc informatikai boltomba, ahol több meglepi is várt rám. Megérkezett a háttértáram, amin már helyet is kapott egy jó fotó rólam... Bár nagyban még nem láttam ;) 

Drága Béni! Köszi szépen a pólót! :) Hordani fogom, ígérem! :D

Még egyszer kétszer eljövök Nagykanizsára, és nem kell aggódnom, hisz a fiúk felruháznak... :) Még szerencse, hogy nem meg...

A boltba befutott egy nagyon jófej fiatal Atya is, aki kapásból azzal indított, hogy helyben van, na lehet is gyónni. :)

Ma ismét finomat ebédeltem, mint az elmúlt héten minden nap. Gulyásleves volt és krumplis lángos, aminek a receptjét más finomságokkal együtt Anni néni drága: örömmel osztotta meg velem. :) Ki is fogom próbálni őket hamarosan, és már kapjátok is fotóval, ahogy kell! Egy kicsit beszélgettünk ebéd után, aztán kaptam egy húsvéti meglepit nyuszival, ami nagyon tetszik. :) Majd ismét nekivágtam a városnak.

Drága Eszterkém! Ha tudnád, mit vettem Neked, amit csakis szülinapodra kapsz majd meg! :) No ezt azért nem tudod majd mutogatni, de Te örülni fogsz neki, remélem... Hehe

17 körül "sofőröm" elutaztatott Gelsére, ahol a helyi thermal fürcsi habjai közé vetettük magunkat. A hely amolyan zegzugos fajta, de épp ez adja meg a hangulatát. Az 5 éven aluliaknak címzett medencét is kipróbáltuk, mert ember az nem sok volt, eképp az ellenőrző személyzet sem volt túlzottan jelen. Az úszómedencénél azonban volt egy gonosz mesterember, aki megvárta, hogy nyakig merüljek a mondhatni jéghideg vízbe, és csak aztán parancsolt ki, mondván nincs rajtam (úszó)sapka... Ugye Ti is rögtön a viccre gondoltok? Mit ne mondjak, ez így eléggé nem volt bulis, mert úgy szerettem volna úszni pár hosszt... No de most már tudom, nem szabad elindulni sapka nélkül sehova!

Este végre melegszendvicseltünk, a víztől megjött az étvágyunk is, szal csak úgy tűntek el a zsemlék, egyik a másik után. Asszem mihamarabb be kell szereznem a már kinézett narancsfacsarót, mert a frissen facsart lében azért nem kevés spiritusz van.

Mára ennyi, jöhet a húsvéti melléklet. Lányok? Ti hogy álltok a tojásfestéssel? Van már ennyi? :)

 

 

 

 

 

 

 


Na jó, bevallom, ezeket nem én festettem. Hévízen akadtam rájuk az egyik sétányon, a Cornertől nem messze. A Corner amúgy a kedvenc giros-osom ott, szemben található a buszállomással. No, ott a környéken a parkolóig ha sétáltok úgy, hogy az erdő jobb kéz felé essen, az a sétány sok jót tartogat. A fagyizót ki ne hagyjátok! Tudjátok, a már említett mákos-meggyes marcipános cuccot ettem ott. :) Nyami, örök jóság az emléke szívemben... :)

Címkék: kreatív reklám tavasz család húsvét utazás ünnep barátság sztori meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr821853585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása