Sziasztok! Mindenki, aki szorított, jelzem minden ok! :)

Ma egészen jó idő volt, az előrejelzés hála Istennek nem egészen jött be... tervünkben egy "kisebb" kirándulás szerepelt Szlovéniába. Ó, ja igen, mától hivatalosan is tagja vagyok a Kanizsa Fotóklubnak (is)! :)

A kirándulás nagyszerű volt, Lendvára érkeztünk először, ahol megtekinthettük a Makovecz tervezte színházat. Az odaúton láttunk két szivárványt is, viccesen meg is jegyeztük, hogy "feltolták az égre és photoshop-pal néha még a kontrasztot is egészen tisztességesen belőtték..." Na erről nincs fotóm, mert nem álltunk meg. Miért is?! Nem tudhatok mindent. Lehet csak annyi, hogy nem én vezettem... ;)

A színház után a zsinagógában láttunk egy húsvéti kiállítást, ahol természetesen gyűjtöttem magamba jónéhány kreatív ötletet, majd séta és buszozás a templomig, ahol megdöbbentően egy múmia fogadott üvegkoporsóban. A test állapota eléggé széteső, de ez asszem nem is meglepő, ha belegondolunk abba, hogy nyáron sincs légkondi a templomban. A környéken sétálgatva a hegyről (?) vagy inkább dombról szép panoráma adta magát, lőttem is jópár képet róla. Ha lesz egy kicsit több időm rá, ebből is kaptok majd! :)

Az Ochean Orchids telep volt a következő látnivaló. Itt rengeteg virágot csodálhattunk meg, innen kaptam egy helyes cserepet. :) Fotóztam és gyönyörködtem bennük, és lesznek is majd fent képek erről is, csak várjatok türelmesen! ;)

A nap másik hatalmas élménye pedig ez a kis történet lett: Gábor a következő városkában felvett egy szórólapot, amin volt egy egészen különlegesnek tűnő süti, amolyan almás-mákos-túros dolog, igen, mindez egyszerre. A töltelékek rétestésztával voltak elválasztva, mindezt pedig 2x-es rétegzésben képzeljétek el! Bármilyen furcsán hangzik, nagyon finom, bár tény, nem egy fogyókúrás darab. ;) A nap meglepetése ehhez a sütihez kapcsolódik. Amikor voltunk a Szerelmesek szigetén a Mura partjánál, ott a másik fotóklub egyik emberkéjétől, Tomaz-tól kaptam két szelet olyan sütit. Azóta is azon töröm a fejecskémet, hogy honnan szerzett olyat, hiszen közel s távol nem volt ott cukrászda... :) Meglepett, és ez nagyon jólesett.

Szóval összegezve: kirándultunk egy jót, kaptam ajándékokat, láttunk rengeteg szépet - vízimalmot és sok egyebet, tábortűznél melegedtünk, fincsi kalácsot ettünk.

No mára elég is ennyi, most jöhet a húsvéti előkészületek melléklete:
Régebben elkövettem azt a hibát, hogy dátumoztam a tojásokat. Így azonban ha nem adtam oda abban az évben, jövőre már nem lehetett... A kukó pedig nem romlik meg, szóval értitek... :) Persze ez nem nagy baj, mert amikor volt a kiállításom - tényleg, ezt még nem is írtam Nektek - a Látogatók szerették őket. Szóval igen, már volt két helyen is kiállítva 150-150 tojáskám. Mindegyik más, mert nem nagyon tudok egyformákat alkotni. Nem kedvencem a sorozatgyártás... Menne, csak izgalmasabb mindig valami újat kitalálni! :) No meg ettől lesz mindegyik egy kicsit egyedi darab, nem igaz? ;)

Címkék: kreatív fotó tavasz húsvét utazás ünnep barátság sztori meglepetés álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr961847789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása