Nem kicsit zsufi. De reméljük sikerrel veszem majd az akadályokat! :)

Nos hogy Ti ebből ne vegyetek észre semmit, így ma is megleplek benneteket pár dologgal.

Kedves Locsolóimtól hallott versecskéim:

Korán reggel útra keltem,
se nem ittam se nem ettem,
tarisznya húzza a vállam ,
térdig kopott már a lábam.
Bejártam a fél világot,
láttam sok-sok szép virágot.
A legszebbre most találtam,
hogy öntözzem: alig vártam.
Piros tojás fehér nyuszi,
locsolásért jár egy puszi. :)
Nem mondok én verset - mondjanak a kicsik,
Locsolkodni jöttem meg inni egy kicsit! :)
Van nekem egy rossz pacsulim,
Leloccsintom magát,
Ha egy kicsit mázlija van,
Szereti a szagát... ;)
Tavasz van odakint, mosolyog az ég is,
Adjanak már valamit, hogy mosolyogjak én is! :)
Nadrágomban a locsolóm, nincsen dugó benne,
Ha én azt most elővenném, nagy röhögés lenne.
De én azt nem teszem, mert kezemben a kölni!
Locsolni jöttem, nem pedig tökölni! :)
A pajta mögött jártam,
Jagermaistert láttam,
Ha nem adnak belőle
Nem jövök jövőre! :)
A lábamon már alig állok,
Nevetnek rám a  szép leányok;
De most már a lényegre térek:
Egy jó erős pálinkát kérek! :)
Kerékpárral érkeztem,
30 métert fékeztem.
Sanyi vagyok, szép és laza,
Locsoljak, vagy menjek haza? :)
Zöld erdőben piros tojás, ibolya meg minden,
Fogadjunk, hogy ha ott megállsz, eltalállak innen! :)

Húsvéti tipp: Hogyan fessünk meg egy majdnem kerek tojást... ;) 

Címkék: kreatív fotó vers tavasz húsvét ünnep idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr211835740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása