Tegnap találkoztam Valakivel, aki egy hete még Hawaii-n süttette a pociját. Hihetetlen személyiség, jogászként végzett, de a személyiségfejlesztés a legfőbb álma. Segíteni másokon, "megtalálni és átélni minden jót" szemlélettel nézi a világot. Szeretem az optimista embereket, akik jók tudnak maradni akkor is, ha épp gazdagok lesznek. Tőle kaptok mára egy idézetet:

Mindannyian egyszárnyú angyalok vagyunk,
Csak akkor tudunk repülni, ha átöleljük egymást.

Kedves Csilla! Köszi, hogy bemutattad nekem! :) Hiszen még akármi is lehet belőle! ;) Az első találkozás szerintem - amúgy is mindig meghatározó dolog. Köszönet képpen íme egy kicsi virág Neked! És még valami, tetszik a CD :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mióta akarom írni Nektek! Ha szeretitek az Ouzót, feltétlenül kóstoljátok meg a Csillagánizs teát! Nekem bejött... :)

Kedves Ancsa! Ha összejön, holnap elmennék én is versenytáncra... :)

Kedves Edie! Előrébb hozhatjuk a futást?! Fentebb említett okok miatt... ;)

Címkék: fotó barátság idézet virág tea meglepetés álomkép a születés csodája

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr51815125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása