2010.03.08. - Nőnek lenni...

 2010.03.01. 22:40

Fura. Az elmúlt hónapokban azon gondolkoztam, vajon mitől nő a nő. Imádom a magasabb sarkú cipőket, a mídereket, a hosszú hajat, a parfümöm illatát, a virágokat, amit akkor érzek - amikor rám néznek, a gyerekek mosolyát kicsalni, gondoskodni,  adni, adni és adni azoknak akiket szeretek. Nem sorrendbe állítottam őket, inkább csak ahogy jöttek a gondolatok, úgy gépeltem. Ezer dolog maradt még ki... nem is tudnám belesűríteni egy posztba mindet. Talán ezek a legfontosabbak. Talán nem is ;)

Tavaly megismerkedtem Valakivel, ezen a napon, aki azóta nagyon közel került hozzám. Helyet foglalt magának a szívemben, úgy egész életemre. Boldog vagyok, hogy találkoztunk! :)

A fotón látható fehér szegfűt is 1 éve kaptam, no meg a többi dolgot is. :) A fehér szegfű nálam telitalálat volt, le is szárítottam, egy édes kis cicus foglenyomatával, és a számomra értékes 3 mákgubó mellett őrizgetem. Csak kevesek tudják, miért is szeretem annyira ezt a 3 elszáradt mákgubót. Egyenlőre még nem árulom el, aztán ki tudja? Lehet egy másik nap óráján majd megtudjátok. ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Most pedig következzen, amire kedves hölgytársaim már bizonyára vártak, csak Nekünk, és nem csak mára, kívánok mindenkinek sok boldogságot! 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Drága Sanyi!
 Köszönöm szépen az idei fotóalanyomat! :)

Drága Jessy! Neked meg köszi a szívecskés tippet! :)

Címkék: fotó tavasz család utazás álom barátság sztori virág elmélkedés meglepetés álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr501801475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása