Sziasztok! Ma ismét egy tányérkát mutatok Nektek. Anno a Jazz Fesztivál idején pattant ki a fejemből ez a kompozíció... Vajon miért?! :) A zene, mint tudjátok már a születésem előtt is meghatározta az életemet. Most, amikor pedig én választhatok kedvenceket magamnak, akkor műfajilag a jazz és a rock az első számú kedvenceim. :) Ha hallgatom, gyakorta engem is alkotásra késztetnek. Így született már jó pár vers és miegymás.

A minap - tudjátok, - voltam a Zeneművészeti Főiskolán, ahol Várkonyi Karcsi bácsinak az emlékkiállításának a megnyitóján hallottam egy 4kezes Liszt darabot. Ha hiszitek, ha nem, még mindig a hatása alatt vagyok. Hihetetlen nagy élmény számomra a komolyzene is, ha jó az előadás. Persze fenemód válogatós vagyok... Lehet nem csak a komolyzenében?! :) Nem is tudom. Lehet... ;) Na mindegy, itt van ez, gyönyörködjetek benne:

Violinkulcs paprikából faragva, snidling szálakra téve, pirosarany hangjegyekkel. Így készült, most már ez sem titok. :)

A lehetőségeidnek csak a kreatívizmusod szabhat határt!

Idézet tőlem - vajon klasszikus lennék?! :)

Címkék: kreatív fotó zene jazz koncert barátság idézet sztori gasztronómia meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr901690842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása