Ti szoktatok rajzolgatni? Bevallom, amikor telefonálok, én gyakran firkálgatok. Főként ha egy könnyű kis csevegés folyik éppen. A minap egyik keresztlányommal és családjával tartottuk fent a vonalat, eközben született ez itt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mikor letettem a telefont láttam csak, mit is rajzoltam... Ilyenkor valahogy abszolút nem tudatosan forgatom a tollat. Valahogy csak úgy mozog magától. Én csak épp fogom a végét, hogy le ne szaladjon a papírról... ;)

Próbáljátok ki, tiszta jó érzés! :)

Van egy sajátos grafikai stílusom is. Még gondolkozom, hogyan is mutassam meg nektek, mert az így lekicsinyítve asszem abszolút élvezhetetlen lenne. A lényege, hogy a pozitív egységek maradnak fehérek, a negatívokat satírozom ki. Bonyolultan hangzik, de valójában nem az. Olyan, mintha egy linómetszet lenne, épp csak nem lehet reprodukálni, azaz új lenyomatot húzni belőle. Na jó, nem mesélek róla, mert ezt csak az értheti, aki már látott belőlük. Majdcsak kitalálok valamit... Addig is, hívjatok fel valakit, akiről már régen hallottatok! Előtte azonban készítsetek ki egy darabka papírt és aztán... ki tudja, még akármi is lehet! :) 

Címkék: kreatív játék család grafika virág meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr681661205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedway Sanyi 2010.01.11. 22:53:44

Firkáljunk csak könnyedén:
ki fogom próbálni,és küldöm
a rajzot.Legutóbb k.b. 40 éve
rajzoltam ,lassan ideje újra
kezdeni, lehet tehetséges
vagyok. Sanyi

Favale 2010.01.13. 09:26:43

@Speedway Sanyi: Jó! Hogy segítsek alkalmat teremteni, majd hivogatlak... ;)
Az első műveidet pedig kérlek postázd, mert ha kiderül a tehetséged, pár év múlva biztos tőkém lesz! Hihi
süti beállítások módosítása