Már nagyon várom az estét, hogy végre rekedtre kiabálhassam magam... Van mit kiadni... No de lapozzunk!

Idézetnap lenne, hát kaptok is egy verset, amire zeneszerző kerestetik... ;)

Várom a napot

Csak vagyok, és kérdezek:
Nem tudom, miért létezek?
Nézlek, de már nem értelek,
Csak azt tudom, hogy még féltelek.

Mint denevér lóg képed a falon,
Valahol biztos hiányzok, de nagyon,
Még látlak magam előtt azon a padon,
Mikor leszek már túl azon a napon?

Mikor szemedbe nézve nem érzek semmit,
Mikor nem gondolok Rád én már ennyit,
Még várok Rád - hiába - na de mennyit?
Az idő végül szívemen is enyhít.

Most még nézem, egy gyerek hogy játszik a porba,
Később bánatom - elfojtom a borba.
Ó, mikor lépek már abba a korba,
Mikor be tudok állni én is majd a sorba?!

Ezen a koncerten majd kiáltok egy nagyot!
Egy árnyra már megint: azt hittem Te vagy ott...
A műmosoly már rég arcomra fagyott,
Volt egy kutyám, de az is elhagyott!

(saját szerzemény)

Anno azutáni korból való ez a versem, mikor a kutyusomat ellopták. Emlékszem, a rímek hogy álltak össze. Épp Tcs-t hallgattam, valahogy a rock adta az ihletet... Amúgy nagyon haragszom a mai napig arra az emberre, aki elvette tőlem csodaszép, és nagyon okos németjuhászomat, Fáraót. Évekig kerestem minden hasonszőr kutyában az enyémnek a tekintetét, de sajnos hiába. Most lenne 10 éves... Fogok Róla majd képet feltenni, hogy Ti is láthassátok, de valahol még negatívon van, nincs digitalizálva. No, majd előhalászom valamikor...

Üzenet a tolvajnak és segédeinek: Próbálok megbocsájtani, de egyenlőre nem megy. Visszavásároltam volna többért, mint amennyit fizetett az a valaki, akié lett. Szal ezt csúnyán elszúrták! Remélem megérte, de még inkább, hogy Fáraónak jó gazdija van/volt... Nem kívánok rosszat, bár néha nagyon szeretnék! Ha megszólal a lelkiismeretük, - ami kétlem, hogy van - ahogyan elvitték Fáraót, ugyan azzal a módszerrel vissza is hozhatják (vagy csak csempésszék vissza egyik utódját)! Biztos vagyok benne, hogy megismerne az én kutyusom, mert azóta is visszavárom...

Drága Julcsi! Remélem sikerül átszervezned az estédet! Ki ne merd hagyni! Leginkább mert akkor bajban leszek a karácsonyi ajándékot illetően... :) De emlékeztetnélek rá, hogy minimum 3 éve vágysz erre... :D Szerintem inkább több :)

Címkék: zene vers koncert tankcsapda

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr811600147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni13 2009.12.29. 16:59:46

Jó bulizást !!!!!!!!!!!!!
puszi
Anni ,,anyu,,
süti beállítások módosítása