2009.12.25. - Karácsonyi illatok

 2009.12.13. 23:38

A kedvenc fenyőm a Colorado. Hogy miért? Mert citromos illata van. Ha nem ismered, akkor ez bizonyára hihetetlenül hangzik, de tényleg így van.

Karácsonyi illatot gyorsan és egyszerűen varázsolhatunk. Készítsünk forralt bort, vagy süssünk mézest! Ha jól átjárja a házunkat az illat, a mi kedvünk is rögvest jobb lesz... Főként ha az elsőt választottuk, kellő mennyiségben! :)

Aztán ott az a hagyományos trükk, hogy szurkáljunk szegfűszeget egy narancsba. Ez nemcsak szép, de sok napra illatforrásunk lehet. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, nekem idén nem volt hangulatom a végterméket megenni, azaz a szegfűszeges narit, így lefejtettem a héját, és csak azt szurkáltam meg. Az illata így is megvolt, bár tény, nem annyira tartós, mintha a gyümölcsöt szurkáljuk meg. Hogy ezt leplezzem, és kicsit változatosabbá tegyem, különböző alakokat vágtam ki, nem csak narancs, hanem a pomelo (Lidl-ben 300 Ft volt!) héjából is. Gyorsan kész, és hangulatos. Íme, mire gondolok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Végül összedobáltam az egészet egy laposabb üvegtálkába, amit nagy örömmel fedeztek fel a vendégek. :)

Ez a dal pedig szóljon Mindazoknak, akiknek én vagyok az ajándék:

https://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U&feature=related

Címkék: kreatív fotó család ünnep karácsony bor tél gasztronómia meglepetés hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr551595488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása