2009.12.23. - Ajándékötletek

 2009.12.12. 18:51
Karácsonyi ajándékötleteim:

Az ellenségednek - megbocsátás,
Az ellenfelednek - türelem,
A barátodnak - szeretet,
A partnerednek - szívesség,
Mindenkinek - jóindulat,
Minden gyermeknek - egy jó példa,
Magadnak - tisztelet.

Ez így egészen jól hangzik. Bár nem én vetettem papírra/monitorra ezeket a sorokat elsőnek, hanem Oren Arnold - amerikai író és humorista. Ha én írtam volna, akkor a szeretetet nem csak a barátaimra, hanem a családomra is kiterjesztettem volna. A többivel teljes mértékben egyet kell értsek. :)

Nos, idén tőlem mindenki csak egy kicsi ajándékot fog kapni, jelképezve azt, hogy adni öröm. Ezeknek java része már december eleje óta díszcsomagban várja gazdáját. Nem szeretek semmit az utolsó pillanatra hagyni, sosem tettem, főként, ha karácsonyról van szó. Az én trükköm az, hogy általában akkor veszek meg valamit, amikor meglátom, és pontosan tudom, hogy kié lesz, éppcsak elteszem, és majd a megfelelő időpontban már csak elő kell halászni a rejtekhelyéről. Vásárolni az utolsó napokban amúgy se valami jó dolog. Tolongani, sorban állni... hát... inkább itthon egy forró tea. A karácsonyi hangulatom sem fokozódik attól, ha mindenhonnan a Let it snow szól. Inkább érzem azt, hogy mire eljön az ünnep, bármit hallgatok, csak ne karácsonyi dalokat! Pedig pont fordítva kellene lennie. Akkor még lenne varázsa ezeknek a daloknak.

Mára még úgy gondoltam, megosztok veletek pár karácsonyi sms-emet, amit az elmúlt években kaptam.

Ha szívünkben van elég szeretet, az év minden napján Karácsony lehet...
Békességet, boldogságot, csengőszót és gyertyalángot. Ajándékot, szeretetet, mindent, ami fontos Neked. Ajtód elé fehér bársonyt, adjon Isten szép Karácsonyt!
Eljött a Szent este, díszíted a fádat, szeretet járja át a Te kicsi házad. Angyali mosolyod de szívesen látnám, hogy kopogtatsz ajtómon, de szívesen várnám. Gondolok Rád én is amint látod, s kívánom, tedd szebbé a világot! 
A kályhánkban láng lobog. Gyere be Karácsony. Gyújtsd meg a gyertyát, fényszóród a fenyöágon! Melegedj meg idebent, légy vendégünk mára, Karácsonyi csillagod tedd a fenyőfánkra!
Útra kelt az erdő sok-sok fenyőfája, örömöt szerezni, szerte a világba. Meghittség, Boldogság, Szeretet és Béke legyen a családod örökös vendége!
Mikor kigyúlnak a fények, pajkos tündérek zenélnek. Huncut mosollyal egy Rád kacsint, kicsi kendőből csillámot hint. Így adja át az üzenetet: Boldog karácsonyt Mindenkinek!

Ezt pedig én írtam, és küldtem tavaly mindenkinek:

Csilingel a csengő, suhan a szán, angyalka járt nálunk az elmúlt éjszakán. Ajándékot hozott és szívünkbe békét, kívánt egészséget, s hogy őrízzük a szeretet fényét!

Címkék: irodalom ünnep karácsony barátság idézet tél tea meglepetés hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr71592914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása