2009.12.13. - Luca napja

 2009.12.07. 09:43

A mai napra egyik orchideámról készült makro fotót szántam, hogy kritizáljátok bátran. Annál is inkább kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert nem kissé vagyok elfogult ezzel a fotómmal kapcsolatban.

Lensbaby-vel készült, és imádom ezt az obimat! :) No meg ez volt az első orchidea otthonomban, amit egy évnyi nevelgetés, pampucolás után ismét virágban láthattam. Ő az én konyhám kicsi csodája. Engem egy fészkére szálló madárra emlékeztet. Épp csak a kis fióka hiányzik a teljességhez. Te mit gondolsz róla?

 

Amúgy ma Luca napja van. Szófia Amanda keresztlányom - Isten éltesse sokáig, boldogságban - és szeretett Nagypapám születésének a napja. Nagypapa ma lett volna 89 éves...
Nagyon imádom, elmúlhatatlan ez az érzés, de ez - azt gondolom - jól is van így. Családom, hogy még sokáig éljen közöttünk Nagypapa az emlékezés által, ezen a napon mindig összeül egy közös ebédre vagy vacsira. Ilyenkor együtt vagyunk, és felidézzük azokat a kedves történeteket, amik hozzá kötnek. Idézzük mondatait, amik a mai napig megmosolyogtatnak bennünket. Egyenes és tiszta ember volt, kevés baráttal. Akik azonban kivívták maguknak ezt a státuszt, meg is érdemelték a bizalmát.
Imádta hallgatni, amikor zongoráztam. Amikor már nagyon beteg volt, felvettem neki magnószalagra, diktafonnal ahogyan játszom, és bevittem a kórházba. A minősége nem volt egy "hűdehajde", de megérte. Amíg véget nem ért a zene, a fájdalom eltűnt az arcáról. Ez volt az utolsó alkalom, hogy még beszélgettünk. Szerettem hallgatni a történeteit. Szerettem, amikor a vadászrepülőkről beszélt, talán ezért is imádtam annak idején a J.A.G. sorozatot... Volt hogy azt képzeltem, ő a fiatal ügyvéd... :) Ma már persze mindez vicces. :) Lássuk, mire emlékszem még... Hűha, ha azt mind leírnám, asszem több hét lenne, mire a végére érnél, szóval majd lassan adagolom inkább a többit, mondjuk hétfői sztoris napokon olykor.
Kívánom, hogy szeressenek és tiszteljenek úgy Benneteket, ahogyan Nagypapát!

Ma pedig kedvenc dalával búcsúzom, mindig megkönyezte amikor játszottam Neki... :

https://www.youtube.com/watch?v=6wLti06X_Bc

Címkék: fotó zene család ünnep tél vicces sztori virág

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr151579662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni13 2009.12.15. 19:23:24

Valikám ! Nagyon szép az orchideád ! -és a zene amit mindig szívesen hallgatok -csodálatos párosítás !
süti beállítások módosítása