2009.10.22. - Harc a falatért

 2009.10.20. 20:39

Imádok fotózni, és imádom azt, hogy a téma kereséséhez általában utaznom kell. :) Nem tudom, más hogy van vele, de igen, ahol én élek, ott is az utcán hever a tökéletes kép, éppcsak nem látom meg. Amikor utazom, sokkal nyitottabb vagyok az engem körülvevő világra. A tengerparton sétáltam, amikor felfigyeltem a madarakra. Maga az élet volt, a kűzdelem, ami minket is végigkísér az utunkon. Aki az erősebb, azé a falat, az életben marad. A gyenge pedig nem érvényesül. A mai felgyorsult világra ez különösen igaz, mégis úgy hiszem, mi emberek, nem kellene ennyire törtetnünk. Történt valami velem, ami most sokkal tisztábban láttatja velem, mi is folyik a hétköznapokban. Földreestem?! :) Lehet. Véget ért egy álom. Kicsit fáj. Nem, ez nem igaz. Nagyon fáj...

Címkék: fotó utazás madarak

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr511464014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása