2009.09.26. - Meglepi nap :)

 2009.09.24. 18:25

Az első meglepi, hogy már akár csütörtökön is olvashatod a szombatra szánt bejegyzésemet! :) Hogy miért is? Kaptam egy meghívót, amivel lehet, hogy élni fogok, ez esetben pedig nem lenne időm a szombati blogra. De... ugye milyen rendi vagyok Veletek? Nem hagylak Benneteket meglepetés nélkül! :)

A mai napunk anyaga pedig... nem más, mint... :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogyan készítsünk koktélmadarat amikor különösen kedves vendégünk jön, vagy csak amikor el akarjuk kápráztatni kreativitásunkkal a családot! :)

Szükségünk lesz egy ananászra, amit hosszában megfelezünk, újra és újra, mindaddig amíg 8 egyenlő részre nem vágtuk. Fontos, hogy a leveles részt is pontosan nyolc felé osszuk, hiszen ez lesz a madárkánknak a "farktolla".
Amikor ezzel elkészültünk, akkor fogunk egy nyolcad darab ananászt, deszkára fektetjük, és leegyenlítjük késsel, hogy mindenhol újnyi vastag legyen a gyümölcs. Vigyázz a kezedre! :) Amikor ez megtörtént, akkor kivágjuk a fejrészt - nézd meg jól a fotót, én hogyan csináltam! Nem kell túl belemenni a részletekbe, hiszen nem megy kiállításra a műved, csupán egy kedves, ehető meglepi lesz belőle! A szemének én egy aszalt áfonyát használok, ennek egy picike lyukat készítek, hogy ne essen ki, majd jól belenyomkodom. Egy másik nyolcadnyi ananászt meghámozok, és a héját használom fel, hogy szárnyat vágjak ki belőle. Így volt a mutatósabb, és tartósabb. A szárnyakat két hurkapálca darabkával rögzítem. Már csak egy lépés van hátra, amivel el lehet rontani az egész eddigi erőfeszítésünket. :) Ugyanis ahhoz, hogy a poháron megálljon a madárkánk, be kell vágnunk a hasánál. Hidd el, nekem se sikerül mindig tökéletesen eltalálni a pohárnak a szögét!
Fontos! Ez a dísz nem kevés súllyal bír, így csak nehezebb poharakon áll meg stabilan - inkább ne kísérletezz olyan pohárral, aminek nincs súlya. Igazán hosszú poharakon mutat jól, ám nekem nem volt kéznél olyanom... :) Ha valakinek sikerül elkészítenie, feltétlenül fotózza le, mert szeretném látni, nem hiába irogatok! :)

Címkék: kreatív madarak

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr711404642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása