Ezen időtáj nagy mozgolódás van a városban. Sok a program, ami kicsiknek és felnőttebb gyermeklelkűeknek egyaránt jó szórakozást ígér. Én egy futóverseny miatt látogattam ide elsősorban, de gondoltam nem a verseny napján érkezem, hanem előtte párral, hogy egy kicsit szét is nézhessek. Már Juci e-mailjéből értesültem, hogy Gizella Napok lesznek, gyorsan utána is néztem, mire is számíthatok.

Szombaton késő délelőtt vágtam neki a városnak és az élménynapnak... (Csak mert valahogy nem akarózott korán kelni ;) ) Már messziről ostorcsapások hallatszottak, nosza, akkor irány a hang! Egy lovas íjász bemutató előkészületei folytak, épp melegítették a pacikat és közben a közönséget próbálták megtanítani a helyes ostor-használatra. :) Bár próbálni most nem próbáltam, jókat mosolyogtam az önjelölt pancsereken. :D Persze, könnyű nekem, hiszen egyik olimpikon birkózó rokonom készítette ostorral már gyermekkoromban megtanultam csergetni. Olyan nagyot persze sosem tudtam, mint Apa, na de volt hangja, így sikeresnek vallom magam. :)

Mire elkezdődött a bemutató, már megvolt a kedvenc lovam, egy szépséges barna, (számomra kevésbé vonzó lovasával) íme:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nos, szép mutatvány eltalálni egy mozgó korongot vágtázó sörényesről, az egyszer biztos! Folyt. köv. Hétfőn :)

Címkék: fotó játék sport utazás ünnep vicces sztori lovaglás állatok

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr321975029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása