Itt a folytatás, végre nem kell gondolkoznom, hogy mit osszak meg Veletek! A téma adott, így csapjunk a lovak közé... Neeem, mégsem. Nem bántjuk a lovakat! :) Mivel tegnap a felfelé menet készült képeket láttátok, mára maradt a visszaút.

No igen, szó ami szó, azt hittem lefele sokkal könnyebb lesz. Tévedtem. Ráadásképpen a túratársam látott két kígyót. Hallottam én is őket, hogy neszelnek a lombok között, így maradtam a sziklaúton, de míg elkészítettem egy virágfotót, egyszerre csak egyedül találtam magam... Mint minden értelmes nőnemű - én sem szeretem a láb nélküli sziszegőket. Hála Istennek engem megkímélt a látványuk, mert csak akkor ijedtem volna meg igazán. Szóval lépkedtem is lefele szaporán, és remélem ez volt az a pillanat, amikor utoljára szaladtam egy férfi után. :) No de ugorjunk vissza a tetőpontig.

9. Ilyen kilátásunk volt. Kicsit felhős, ami a Balaton színét elszürkésítette.

 

 

 

 

 

 

 

 


10. Teljes az összhang: úgy öltöztem, hogy menjenek a színeim a jelzésekhez! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11. Lábaim előtt a világ... akarom mondani csak a virág(ok). :)

 

 

 

 

 

 

 

 


12. Aki otthonosan mozog a botanikában, szívesen veszem, ha kisegít ezeknek a szépségeknek a neveivel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


13. Lenyűgözött, hogy a föld vörös. Egészen más hangulatot árasztott, mint a fekete föld, vagy a sárgás, homokos talaj.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


14. Ez a látvány jelezte, hogy már nincs messze a parkoló.

 

 

 

 

 

 

 

 


15. A The End felirat előtti pillanat, az utolsó árnyas szakasz.

Címkék: fotó tavasz utazás barátság vicces sztori virág elmélkedés forddal nyaralok

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr71903205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedway Sanyi 2010.04.13. 11:51:18

Tetszett a blogod és a képek is. Gratula. Sanyi

pamm 2010.04.13. 19:27:52

Ha minden igaz, a virágok közül
a kék a májvirág, az alatta lévő képen jácintot fényképeztél. Nagyon szépek lettek a fotók, és csinos a modell :)
süti beállítások módosítása