Újabb 7 km van mögöttem. A verseny nagyszerű volt, bár volt pár apró akadály, amit helyből kellett átugranom, s ha nem rendelkeznék elegendő humorérzékkel, akkor negatívan is megélhettem volna az egészet. Végeredményben azonban az egész nap jól alakult. Már az Oktogonnál összefutottunk Tamással, aztán irány a Hősök tere, majd az 56-osok tere és az öltözősátor. Az idő vacak, csepegett az eső, és én már kezdtem is arra gondolni, hogy mit is keresek vajon itt, amikor váratlan ajándékot kaptam, egy sárga esőkabát képében. Szükségem is volt rá, mert a startnál már zuhogott az eső... Persze a hangulat 1000-rel megvolt, kárpótolt minden futót a szurkolók lelkes biztatása. Volt nem egy vicces beszólás, mint mindig. Én az egyik helyi rendek őrzőjével mosolyogtam nagyokat, aztán az utolsó előtti körben Arnold segített, hogy ne adjam fel. :) Ez úton is köszönöm Nekik. :)

 

Címkék: sport barátság futás

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr772328084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása