2010.09.25. - Reggeli futás

 2010.09.27. 21:29

Ma reggel elsétáltam a Margitszigetre, és pár száz sporttársammal együtt lefutottunk 5 km-t. Nagyon kellemes idő volt, és még ismerősökkel is találkoztam. Mhm... Ha így belegondolok, mennyi futó kapcsolatom van...! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen, jól látjátok, én is a fotón vagyok, bár kissé a háttérben, ahogy az talán nem is olyan nagy baj... :) A futás után, ahogy az a verseny nevében is benne volt - Metropol Nemzetközi Reggeli Futás - reggeli várt mindenkire. Csupa egészséges falat... :) Ezután egy kicsit barangoltam a szigeten, majd tettem egy görbe utat, aztán a Hősök terén kötöttem ki. Itt felvettem a vasárnapi rajtcsomagomat, majd visszasétáltam a Baross utca és József körút kereszteződéséig. A séta hossza szerintem úgy 10-12 km lehetett a reggelivel együtt, bár aki pontosabb adatokat akar, az számolgasson nyugodtan... A végeredmény: kellemes fáradtság, pici délutáni szundi, majd egyéb elfoglaltságok... :)

Címkék: fotó sport utazás futás

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr72328005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása