Nem vagyok Anne Frank, és még csak egy modernebb kori Bridget Jones sem, mégis elhatároztam, hogy megosztom a világgal piciny életem szépségeit...

Az elmúlt egy évben minden nap kaptatok valamit tőlem. Volt, hogy egy idézetet, vagy csak egy fotót, ami helyettem beszélt.

Azért indítottam útjára ezt a blogot, hogy adhassak mindenkinek... Válogatás nélkül. Még az ellenségeimnek is - már ha vannak... Az igazi ajándék az, amikor nem várod, vagy talán sohasem kapod vissza. S ha ennek ellenére tiszta jó szívvel adtad, akkor az egy belső mosollyal párosuló hatalmas öröm. :)

Receptjeimre továbbra is nagyon büszke vagyok. Pozitív kritikáim kb 60%-t ezekért kaptam.

És ha már ünnep, akkor két dolog nem hiányozhat! Az egyik a torta, a másik pedig az ajándék! :) Mindez viszont nagyszerűen eggyé redukálható, ha a torta az ajándék! :D Bár az igazat megvallva Edie-vel és rántott garnéla rákkal ünnepeltem, no meg egy pár számomra új folyékony nedűt is megkóstoltam... :)

Kedves Edie! Ez úton köszönet a sok-sok apró ajándékért! :) Nagyon kellett már egy ilyen délután is!

Ja igen, el ne felejtsem! Az oldalletöltéseitek száma immáron: 20.744! :) Köszönet Mindenkinek, aki olykor itt időzik...

Címkék: ünnep sztori meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr672262092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása