A Franz Cafe a nevét a 19. században élt egyik zeneszerzőnkről, Liszt Ferencről kapta. Műveinek nagy részét főként zongorára komponálta, és nem árt tudni, hogy ezen darabok eljátszásához rendkívüli technikai tudás szükséges. Nem is olyan régen voltam egy kiállítás megnyitóján, ahol két zongorista adott elő egy 4kezes Liszt darabot. Valami csodálatosan szépen szóltak, tökéletes összhangban. Ezért is figyeltem fel a névre, amikor Ferihegyen várakoztam a rokonaimra, és kicsit korábban érkeztem. Gondoltam, ha már zenészt sodort utamba az élet, akkor körülnézek. Rendeltem egy cappuccinot és egy szelet diós Sacher tortát, aminél finomabbat csak egészen ritkán ennék, ha nagynéném nem lenne cukrász ;) Szóval ha erre jártok, térjetek be, nem fogtok csalódni! A kiszolgálás és a minőség is tökéletes! :)

Címkék: fotó reklám sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr612154907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása