Az, hogy rátalálsz egy fontos dologra az életedben,
még nem jelenti azt, hogy minden mást fel kell adnod érte.
Paulo Coelho

Na jó, a mai posztom nem lesz ennyire komoly. :) Amikor Eszterke keresztlányom túleszi magát, vagy csak már nap vége van, és kellőképpen befáradt, akkor jutnak eszébe ilyesmik...

Este volt, ülünk kettecskén a konyhában, erre bevágja:
- Keri! Én megtaláltam a legideálisabb férfit!
Néztem is kerek szemekkel, és alig bírtam szólni a visszafojtott nevetéstől. Akkor eldöntöttem, hogy egy egész bejegyzést fog kapni ez az élmény.

Tehát az ideális férfi - idézve keresztlányomat:
1. Nagyon barátságos
2. Jó megjelenésű
3. Nem iszik
4. Nem dohányzik
5. Nem lép félre, leginkább nem a legjobbnak hitt barátnőddel.
6. Mindig felvidít.
7. Nem pletykás, bármit elmondhatsz neki.
8. Sosem tiltakozik.
9. Sok a belső értéke :)
10. Szinte bárhová magaddal viheted.
11. Minden házibuli alaptagja, szóval elég népszerű.
12. Teljesen rád bízza, hogy főzöl-e, és ha igen, akkor mit. - Bármit elé tehetsz.
13. Jó hangja van.
14. Ismeri a régi nagy slágereket, és a legújabb zenéket, tehát van stílusa.
15. Éjszaka hagy aludni, sosem zavarna fel legszebb álmodból.
+1. Sosem sértene meg vagy szólna rád.

És ha még mindig nem lennél képben, akkor ez nem más, mint az én kedves RÁDIÓm a konyhaasztalon. :D
Az egészhez pedig hozzátartozik még egy bónusz sztori: Eszterke nagy hévvel mesélte felfedezését Fanninak és Csabinak másnap reggel. Csabinak persze rögtön jött a kérdése:
     - Na jó, jó. De hogyan bókol?!
Mire én: - Szeretnéd tudni? - és bekapcsoltam "Sanyót", éppen ennél a dalrészletnél: "...Ő az én párom..." - gyorsan ki is kapcsoltam, és nevetve közöltem: - Hát így! :D

Címkék: zene család barátság idézet vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr292084486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása