2010.05.21. - Lovas élményeim

 2010.05.12. 18:51

Mindenek előtt egy hír. Bemutatták Kecskeméten az oroszlánkölyköket! Itt megnézheted őket Te is:
http://www.origo.hu/tudomany/20100520-bemutattak-az-oroszlankolykoket-kecskemeten.html

Játék. :) Mindig is vallottam, hogy

Az ember egy életen át gyermek marad, csak a játékai változnak.

És tessék. Így hívják a jelenlegi legfőbb kedvenc lovacskámat. A napokban elmélyítettük barátságunkat azzal, hogy szőrén ültem meg. Szerintem az egyik legcsodálatosabb érzés, amikor teljes összhangban mozgunk együtt. Edzés után megint kiscicát játszott, mi több, már azt is tudom, hogyan jelzi ha meg kell vakargatnom a nyakát. :) Olyan selymes! :) 
A másik hatalmas lovas élményem az volt, hogy láthattam edzőmet Talizmánnal. Talizmán igazi díjugró szépség. Egy alacsony akadályt is úgy ugrik, mintha fent lenne a léc. Kár hogy esett az eső, és csak a fedett pályán bezárva csodálhattam Őket. Remélem eláll a 7végén az eső, mert már úgy mennék ki a szabadba! Hatalmas új pályánk van, de alig tudtuk eddig kihasználni a rossz idő miatt. Ráadásképpen a fogathajtással is nagyon el vagyok maradva. Esőben nem az igazi erdőt járni.

Szóval kedves esőcsináló barátaim! Hagyjátok abba a táncolást, elég volt! ;)

Ja és még valami, fotó is lesz, utóbb, ha már nem előbb...

Címkék: játék tavasz sport barátság idézet sztori lovaglás állatok a születés csodája

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr931997974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása