2010.04.19. - Réka 2. levele

 2010.04.11. 23:58

Múlt hetem vasárnap reggelig tartó szakaszának fénypontja talán az volt, amikor legkisebb keresztlányom levelét találtam meg a befizetendő csekkek között. :) Még jó, hogy annak örültem a legjobban, nem igaz?! :D

Szóval mikor a dupla borítékban megtaláltam ezeket a kedves sorokat, és ajándékokat, már tudtam, hogy egy részét meg fogom osztani Veletek, hogy velem örülhessetek. :)

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy lapocskáról egy régi mondóka köszönt vissza rám, melynek hátoldalán ez állt:

Szerintem ez itt pedig Milánka mesterműve lehet. Ő Rékának az unokafivére. Nagyon szeretetre méltó kisfiú. :)

Legeslegjobban persze az alábbi mosolyogtatott meg. Hát nem tüneményes?! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr831913327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása