Emlékeztek? Ma volt a futóversenyem. Nem szándékoztam első lenni, és bizonyára elég gyatra mezőny lett volna, ha ezt véletlenül mostanra tényként lehetne elkönyvelni. :D Szóval arra készültem, hogy célba fussak. Semmi egyéb nem számított ma. :)

Sikerült! Elértem a célomat... 2x is! :) A T-Home Vivicittá Városvédő Futás versenyszámaiból csak a 6,4 km-es távot terveztem be, aztán ez annyira jól bemelegített, hogy még megfejeltem a 3,3 km lefutásával. Mindez után persze máris szemeztem a 12 km-es távval, de persze az eszem több volt, mint amennyire a vágyam sarkallt volna, így nagy nehezen sikerült visszafognom magam, és nem lefutni azt. :D

Drága Kriszta és Csilla! Boldog vagyok, mert egy igazán jó versenyben volt részünk!

Sanyitól kaptam egy jó tanácsnak megfelelő viccet is, gondoltam megosztom Veletek:

- Képzeld el, 5mp alatt futottam le a 100m-t!
- Nem értem,hogy csináltad?!

- TALÁLTAM EGY RÖVIDEBB UTAT! :)

Persze, hogy nehogy szomorkodjatok, mára is kitaláltam Nektek valamit. Nemrégen voltam egy görög zenés esten, Pécsen. A véletlen sodort arra, és furamód a gps teljesen más utat látott odafele gyorsabbnak/rövidebbnek, mint amit a visszaútnak kitalált Nekünk. Már jártam így korábban a Nagykanizsa és Pécs közötti szakaszon, és most megint megtörtént. Vajon miért van ez így? Aki tudja, írja meg, mert tényleg érdekel! :)

Kedves Tamás! Üdv a függönyök mögül. "A lány" :D

 

 

Címkék: fotó zene tavasz utazás koncert barátság vicces sztori elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr391912891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamm 2010.04.18. 19:40:52

Mi is jártunk már így :) Elég vicces volt, mert akkor én már busszal majdnem 4 éve jártam Pécsre Kanizsáról, és csak néztem, mi fog ebből kisülni! :)
süti beállítások módosítása