:( Elloptak tőlem egy órát... Micsoda dolog!

Igen tudom, mindenkitől... :S 
Tehát nézzük inkább a mai nap jó oldalát! Megint kaptam ajándékot. :) Ezúttal Juci és Berci hozott nekem egy csokis kekszet legutóbbi kirándulásuk helyszínéről, amit még nem bontottam meg, mert Anni néni isteni pudingkockát készített a vadas után. Ez volt az ebéd... :) Nyami! Most ettem Nála először ilyet, így most már kijelenthetem, hogy amit feltettem Nektek receptet, tökéletes. Ugyan ilyen lett az enyém is. Talán a husi szeletkéket nem vágtam ilyen vastagra, a zsemlegombócaim pedig fele ekkorák voltak, de az ízvilág szinte azonos. :) Ennek nagyon örültem. Anyának, amikor később beszéltünk, meg is ígértem, hogy megint összehozok én is egyet, amiből természetesen majd belakmározhat, hiszen az Ő nagy kedvence is!

Délután megismerkedtem Zsófikával, akinek a linkjére szavazhattok ma még. Ugye megteszitek? Tudjátok, Ő is felénekelte a "Tavaszi szél vizet áraszt"-ot. Nagyon kedves gyermek, mint ahogy Gáborka is, az öccse és az anyukájuk szintén. Rajzoltunk is az aszfaltra, amit imádok... ;)   

Kedves délután volt, egy kevés kertészkedéssel bezárva.

Kedves Zsófi! Nagyon szépen rajzolsz és színezel! Szerintem ezek a kis virágok mindenkinek tetszeni fognak! :)

Mára ennyi, és az elmaradhatatlan húsvéti tojás. Elkészítése némi türelmet igényel, és még pár kelléket. Igen, jól látjátok, sok kis apró egyformának tűnő (- de amúgy nem) lyukakkal, utólag festve pirosra és barackvirág színnel:

Címkék: kreatív fotó zene család húsvét barátság művészet sztori meglepetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr901847795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása