2010.03.05. - Virágszálam :)

 2010.03.01. 21:43

Szegfű. Milyen szép is tud lenni, főként nyáron. Kérem ne vonjatok le semmi átvitt értelmet ebből a mondatból. Blogom politikamentes kíván maradni, és nem akar megsérteni senkit. Én kedvelem a szegfűt. Sokan megutálták, csak mert valakik jelképet csináltak belőle. Szerintem szép virág. :) Az egyik kedvenc virágom a fehér szegfű. Gyermekként a menyasszonyi kocsikról néha kaptam egy-egy hervadozó példányt, amit kicsit szétcincáltam, és balerinát készítettem belőle. Ezt gondolom elég nehéz elképzelnetek, hogy mégis hogyan, de nekem sikerült. Aztán fűszálakból kötöttem fiút is a kis virágbalerinámnak, és már játszottam is velük... :) Táncoltattam őket, meg minden, ami csak belefért! :) Hihi. Asszem valamikor tovább kell majd adnom készítésének titkát... No de addig is íme egy szegélyszegfű, ami kb 2 éve nőtt Édesanyám kertjében. Reggel mindig olyan szép fényben volt, ahogyan az látható is. :) 

Címkék: fotó sztori virág

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr261801257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása