Elsősorban egy köszönettel tartozom:
Drága Anna! Szuper vagy, hogy el tudtad intézni! :) Már 1x igénybe is vettem a szolgáltatást! Most, hogy jön Jessica, szerintem Őt is el fogom vinni! :) Puszillak érte, a többit meg majd személyesen.

Ide süssetek, mi van nekem! Drága szeretteim arra lesznek kárhoztatva, hogy segíteniük kell, hogy megtaláljam a tökéletes sajttorta receptjét. Így sorba a könyvből mindet meg fogom sütni, aztán lehull a lepel... Anyával a minap már elkezdtük tanulmányozni, és igazolva láttam a saját receptem egyik tényét, ami így leírva elég megnyugtató volt. A tökéleteset talán már meg is alkottam, node azért ki tudja, ki kell próbálni az összes sajttortát, mert enélkül talán nem is élet az élet! ;)

Ezt itt 1 éve, 1 hónapja és 27 napja sütöttem, tele reménnyel...

Díszítésként citromfüvet és fahéjat használtam, hogy az íz-harmónia pedig a legtökéletesebben összeálljon, főztem hozzá paradicsomlekvárt. Fahéjas cukorral van enyhén megszórva.

Drága Timi! Változott az e-mail címem, kérd el Apudtól az újat! :) Puszillak!

Címkék: könyv család álom

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr611779267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása