Igen, újra itt a szezonja a jeges sportoknak. Szerintem fantasztikus élményt tud adni mindenkinek. Nemrégen előhalásztam én is a szekrény aljából a kellékeket, és 2 napja korcsolyáztam egy nagyot! Szuper volt a jég, tökéletesen sima, hasítottam is bele jónéhányat, nyomot hagyván az utánnam jövőknek... :)

Egyvalami csalódás volt, sehol a jó öreg izomláz... Bár asszem ennek inkább örülnöm kéne, mert ezek szerint edzésben vagyok. Hát igen, a futás hasznos dolog, de korcsolyázni sokkal szuperebb! Az elején nem is voltak olyan nagyon sokan. A régi csapat már szinte teljesen átcserélődött, azért felfedeztem néhány ismerős arcot, akivel végül egymásra bólintottunk.

Változik a világ. Vagy csak érettebben másnak látom? Ki tudja?! Meglepő és mosolyt csaló történetek is voltak a pályán. A kapuban rögtön Cocaine-nal próbáltak levenni a lábamról... :) Még mielőtt bárki valami másra gondolna, itt egy fotó róla:

Hehe... Egy energiaital, amit egyenesen a Mikulás nyomott a kezembe. Aztán jött a ruhatár, ahol leadván a cuccost, valakinek a személyiét akarták rámsózni. Fura, tényleg hasonlított S.Enikő a fotón rám... :) De ő előttem érhetett ki a jégre.

A legmulatságosabb talán az volt, hogy egy csajszi, akit tavaly már láttam kint, a -"nem tudok korizni, jönnél velem egy kört? Lécci fogd a kezem..." - szöveggel próbálkozott oldalbordát találni maga mellé. Mhm... Vajon jövőre is ezt fogja adagolni?! :D Vagy az idei emberke elhiszi, milyen tehetséges tanár, meg hát...

Volt egy majdnem esésem is. Egy emberke nekem jött, aztán valami műkoris beforgásos jelenetet rögtönöztünk, mert a lendülettől egyikünk sem tudott kitérni. Csak kapaszkodtunk egymásba, ahogy kell... :) Ha valaki esetleg felvette a jelenetet, kérem juttassa el nekem, kívülről még viccesebb lehetett a dolog. Na meg mivel az Axel név már foglalt, így Vale-forgásként ezennel levédeném!

Szóval, aki mára programajánlatot várt, íme:
Menjetek, és ugorjatok fejest a télbe! Jó sportolást! Hazaérve pedig egy különleges teát elkortyolgatva lehet élvezni a szoba melegét. Nekem egy málnatea jutott a koris est végére. Kellemes ízét említve asszem ha befejeztem a blogírást megint főzök egyet... :)

Drága Fanni! Egy hét múlva már túl leszel a nehezén! Mihamarabbi gyors és teljes felépülést kívánok!

Drága Eszterkém! Amint nővérkéd jól lesz, újra hasíthatnánk közösen a jeget! :)

Címkék: reklám sport család tél vicces sztori tea

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr221557546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása