ajovoemlekei

 2009.11.13. 23:32

2009.11.22. - Fotós nap.

Az lett volna... mármint a tegnap. Kaptam is egy meghívást egy fotóstúrára, de elég fáradtnak éreztem magam hozzá. Mint utólag kiderült, a köd, ami estére szinte már vágható volt eléggé korlátozta a résztvevők lehetőségeit.

Egy ebédmeghívás volt a tegnapomban a legkedvesebb dolog. Egy egyszerű ebéd, szombaton, ahogyan az más családoknál is történik. Megérintő élmény volt.

Aztán hozott a nap még egy beszélgetést.

Most pedig ennyi irkálmány után illene valamiféle fotót prezentáljak nektek, de felrúgva a saját szabályaimat, ma az biztosan nem lesz.

Van a blogon egy érdekes felhívás, hogy milyennek látom magam 2010.04.29-én. Szal arra gondoltam, most így hirtelen, amikor realizáltam, hogy fotót most nem tudok felpakolászni, hogy leírom Nektek...

Új év, új dolgokat hozhat. Remélem, hogy így lesz. A múltban elég vegyes volt ez a nap. 28-án van a névnapom, - mint azt aki nem ismer is, esetlegesen kitalálhatta. Szóval ami biztos, hogy virágok között látom magamat. Talán lesz egy olyan csokor is köztük, ami többet jelent majd, bármelyik másiknál...  Na nem, mintha nem örülnék akár csak egy fűszálnak is, amit szeretettel adnak nekem. Mert ez a legfontosabb. Végre megtaláltam azt, hogy miért is szeretnék élni. Az a feladatom, hogy boldogabbá tegyem a világot. Ha az egész világot nem is fog sikerülni, a közvetlen környezetemet meg fogom próbálni, teljes szívemből!

Visszatérve a fűszálhoz. Kedves ismerőseim, meg ne próbáljátok! Csak egyvalaki lehet olyan szerencsés, hogy boldoggá tehet vele. A többieknek tiltólistás a cucc. :)

Szóval. Bárki mástól jöhet: fagyiii... na meg fincsi csokiii :)

Címkék: álomkép

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr111523738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása