2009.11.18. - A nap

 2009.11.11. 21:13

Kedves látogatóim! A mai nap egy különlegesen finom, ámde nagyon egyszerűen elkészíthető étel receptjét kapjátok meg. Sokat gondolkoztam, milyen edényben kellene elkészítenem, végül a Tefal Wok-ja mellett döntöttem. Szerintem nagyon illett az edénykém felavatásához ez a finomság. A mától imádott Wok-omat tavaly karácsonyra kaptam, de megmondom őszintén eddig nem használtam. Na de mostantól!
Bárcsak az életben minden ennyire egyszerű lenne, mint elkészíteni egy ételt...

Kapros pulykamell csíkok tejszínes sajtszószban

 

Vékony csíkokra vágjuk a pulykamellet, és forró olajban átsütjük. Nem sok olaj kell, épp csak egy kevéske, ami megfényesíti a csíkokat. A husi kicsi levet fog ereszteni, de ez nem baj, csak hagyjuk fedő nélkül sülni, miközben persze folyamatosan kavargatjuk.

 

 

Amikor készen van megsózzuk, beletesszük az apróra vágott kaprot, majd fehér borssal ízesítjük. A lángról levéve egy (vagy kettő) Camping tömlős tejszínes sajtot belekeverünk és ½ liter főzőtejszínnel simára keverjük.

Visszatesszük a lángra és felforraljuk, de csak kis ideig. Pár perc az egész. Tehetünk bele vékony csíkokra vágott darabolt csemege uborkát is .

Bármilyen tésztát főzhetünk hozzá (szarvacskát, esetleg spirált).

 

  ÉTVÁGYAT KÍVÁNOK!

 

Kedves Anni néni! Nagyon szépen köszönök mindent, amit kaptam. Ez is telitalálat volt Anyukámnál ízvilágilag, ahogy azt sejtettem is. Nagymami szerint "isteni lett", Nagybátyám pedig az "igazán fincsi" jelzőt használta rá. Remélem meg tudom majd valaha hálálni. Ezzel a gondolattal hajtottam fejem álomra jó pár napja.

Címkék: fotó karácsony receptek diana krall

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr671518865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni13 2009.11.18. 20:23:04

Valikám nagyon profin megoldottad ! Gratulálok

almawad 2009.12.01. 13:59:30

Hat ez valami igazan unnepi ! De nem tulzas zsiros sajt melle meg tejszint is tenni ?Ha kiprobalom ,akkor en joghurttal probalkozom .

Favale 2009.12.01. 14:06:07

@Anni13: Köszönöm szépen! :)

Favale 2009.12.01. 14:08:36

@almawad: Szerintem próbáld ki úgy, ahogy írtam, mert a joghurt savanyúvá teheti. Hidd el, nagyon fincsi dolog! Bár szó, ami szó, nem éppen fogyókúrás dolog... ;)
süti beállítások módosítása