Első ránézésre asszem meg is lehetne állapítani, micsoda hatalmas tehetség veszett el bennem... Igen, ez igaz. Tényleg elveszett... :)

Mert hogy ez, amit láttok, a legkevésbé sem az én rajzom. Szép kis átverés, igaz? Egy fotóm képezte az alapot, abból lett photoshop segítségével ilyen grafikám. Szóval valahol mégiscsak az én művem... Te mit gondolsz róla?

A modellem egy nagyon szép ifjú hölgy, Erika, akit már sajna nagyon régen láttam. Gőzerővel tanul Győrben, de azért remélem idén még sikerül összehangolnunk egy találkozást.

Erika! Kívánok neked sikeres félévet! Az ajánlat még áll. :)

Enikő! Köszi a lovas meghívást! Örülök, hogy nem hagytam ki! Nemsokára tolok fel pár fotót is. :)

Még egy érdekesség. Tegnap rájöttem, miért is volt a péntekem telis tele jó dolgokkal. Csupán mert 13-a volt! :) Asszem most már végérvényesíthetem, vannak az ember életében visszatérően kellemes napok. Nekem a péntek 13. mindig hozott valami jót az életemben, egészen az első 22-es kaliberű pisztolyos megyebajnoki címem elnyerése óta. Az előtte lévőkre sajna nem emlékszem.
3 úriember szerint valszeg azért szerencsés nekem ez a nap,  mert boszorkányos vagyok... :) Lehet igazuk van?! Ja igen, ha pedig már itt tartunk... egy kérés hozzájuk: ne menjetek rőzsét szedni, mert a nedvességtől nehezen fog meggyulladni! :)

Címkék: kreatív fotó grafika

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr251515467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása