Nagyszüleim és Szüleim is ezen a napon ígértek egymásnak örök és tiszta szeretetet, minden szépet és jót remélve... Jól választottak, mert ha nem így tették volna, akkor én most nagyon nem lennék itt! :)

"Talán semmi sincs szebb a világon, mint találni egy embert, akinek lelkébe nyugodtan letehetjük szívünk titkait, akiben megbízunk, akinek kedves arca elűzi lelkünk bánatát, akinek egyszerű jelenléte elég, hogy vidámak és nagyon boldogok legyünk."

Hemingway

 Képzeljétek, azt hallottam, hogy az orchideát ha átlátszó üvegbe ültetjük, nagyobb esélye van arra, hogy virágozzon. No meg nagyon jól is néz ki. :) Nos, gondoltam kipróbálom! Vettem egy vastag falú üvegvázát, orchideaföldet, aztán nekiláttam az átültetésnek. Az elszáradt gyökereket levagdostam, és óvatosan átvarázsoltam az egyik példányomat... majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle...
Kedves Judit és Milán! Köszönöm a tippet! :) Szeretettel gondolok a Nálatok töltött időre, és sokat gondolok Gusztira is! Tessék átadni neki! :)

A fotón a saját termesztésű virágomat láthatjátok. Míg nekem csak 2 virágot hozott, addig kedves tippadóimnál 25 (!) virág omlik alá egy tőről.

Címkék: idézet virág

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr81458620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása