2009.10.13. - Apukám napja

 2009.10.13. 21:09

Isten éltesse Őt nagyon sokáig közöttünk egészségben! A többit kívánjátok neki Ti! :)

Amúgy összekevertem egy kicsit a koncepciómat... Ma lenne idézet, és tegnap kellett volna elmesélnem valamit... :) Nos, ha már összekutyultam a dolgokat, és mivel ez Apa napja, a gyermekkori történetekből emelnék ki egyet.

Apa karján ültem, és éppen a szavakkal barátkoztam, na meg a társítás hatalmas nagy feladatával. Nagy dolog ez egy pici leányzó számára. Nem mindig volt egyértelmű hogy mi micsoda, és miért is pont az, aminek mondják... :)
Egy szép estén az ablakon át szemlélődve kérdeztem:

     - Mi asz?
     - Hold! - válaszolta ősöm, minden bölcsességét ebbe az egy szóba préselve.
     - "Miaszhold"? - kérdeztem rá, hogy biztosan nem értettem-e félre valamit.
     - Nem! - mosolygott. - Csak Hold!
     - "Csakhold"? - itt már bizonyára összezavarodtam, hogy akkor hány is van pontosan...
     - Nem! - nevetett Rám ekkor Apa. - Hold. Látod Vale? Az ott a Hold!
     - Hold! - mondtam ki először helyesen. Bár hozzá kell tennem, még ma is rövidellem ezt a szót! :)

A Holdról nem nagyon találtam fotót, így egy kisvirágot mellékelek a mai naphoz. Fürjtojásból és kígyóubiból készült, pirosarannyal festve. A festéshez egy fogpiszkálót használtam.

   

Címkék: kreatív ünnep sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr361448397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása