2009.10.04. - Jöhet a kritika!

 2009.10.02. 22:38

Megszereztem az őzpörkölt receptjét... Bár azt hiszem erőssen haladó szakácsok, szakácsnők próbálják csak ki! :)

Nagyon egyszerű, mindent bele kell tenni - csak érzéssel !!!

Ezt a választ kaptam, amikor arról faggattam volna a főséf urat, hogy milyen mennyiségű hagyma kell egy őzhöz. Nos, meglátjuk. Ha legközelebb készítek ilyet, és ízleni fog a tesztemberkéknek, akkor leírom a pontos adagokat, addig kreatíve próbáljátok megoldani a helyzetet... :)

 

 

 

 

 

 

 


Ezt a képet 2005-ben készítettem. Ki ismeri fel hogy hol? :) Na jó, elárulom. Pécsen. Egy pocsolyában olyan szépen tükröződött vissza amit láttok, hogy nem tudtam elmenni a látvány mellett. Gyorsan előhalásztam a gépemet, és már lőttem is. Persze egy kis utómunka volt, mire sikerült a színeket még élőbbé tenni, no de szerintem nem lett olyan rossz a végeredmény...

Címkék: fotó sztori

A bejegyzés trackback címe:

https://vale.blog.hu/api/trackback/id/tr451424002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása